niedziela, 19 września 2010

Przywracam utracone strony - zdjęcia rodziców..

Tato, zdjęcie zrobione w Trzcińcu, około 30.08.2010 

Mama, też Trzciniec, około 30.08.2010, 
zdjęcia robione tuż przed moim wyjazdem. 
Zupełnie nie wiem, jak to się stało, 
że wyrzuciłam bloga ze zdjęciami z Ahrensburg 
i innymi np. rodziców, zdjęciami ze wsi Hermanna, z górami... 
Teraz mam dwa razy blog o starych traktorach 
w Körbecke i ani jednego z Ahrensburg. 
Dziś pada deszcz, Starsza Pani przysypia 
w fotelu przed telewizorem, a ja przywracam, co utraciłam, 
a zupełnie nie wiem, czemu. Nie panuję nad tym edytorem. 

Mama, 30.08.2010 (chyba), Trzciniec, 
to zdjęcie bardziej mi się podoba. 


Tak razem, zwróceni do siebie... 

Tu tato ma nawet otwarte oczy... 

Tato i Negra, oboje pokazują języki. 

Trzeba się wyprostować do zdjęcia!

Tato, las w Trzcińcu, cały czas 30.08.2010 r. 

Tato i Negra z patyczkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz